petak, 22. listopada 2010.

Tikvica pommes/Zucchini pommes

DSC01453
Ovo je vrlo jednostavno i fino,barem meni.Trebate 2 manje tikvice i grill tavu.To je za 1-2 osobe.
Tikvice ogulite i očistite od sjemenki,narežite ih kao pommes,i pržite na grill tavi koju sre premazali sa samo malo maslinovog ulja.Kratko popecite da se zarumene.Moraju ostati malo tvrđe jer se inače raspadaju i budu gnjecave.Sole se poslije pečenja da sol ne izvuče vodu iz njih.
Ja sam uz to ispekla pileća prsa, također na grill tavi i napravila sam umak.Samo sam umjesto šampinjona stavila bukovače.Njih treba malo duže dinstati nego šampinjone.
Meni je bilo jako fino,ali mojoj kćeri se svidjela samo piletina Smiješak s namigivanjem.
Nadam se da če se vama svidjeti,dobar tek!!!


Zucchini on FoodistaZucchini

2 komentara:

  1. cjelo ljeto sam imala tikvice na vrtu i baš mi je žao da se nisam sjetila ovo napraviti, no nekak sam znatiželjna i morat ću kupiti tikvice da to isprobam

    OdgovoriIzbriši
  2. Probaj,meni je super,bolji mi je nego pravi pommes :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...