ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

Salata od quinoe i kineskog kupusa/Quinoa and chinese cabbage salad

DSC01610
Eto,konačno sam danas kupila quinou,i naravno,morala sam ju odmah i probati.Pošto je svekrva kuhala ručak Smiješak)),rekla sam da ću ja napraviti salatu.Na kraju sam ja jela svoju salatu,a oni su si izvadili turšiju SmiješakAli,stvarno sam uživala,salata je bila predobra!!!
Sastojci;
1,5 šalica quinoe
oko 100 g kineskog kupusa
maslinovo ulje
mješavina začina za salatu(a možete si staviti po želji što vam paše)

Priprema;

Quinou skuhajte prema uputama na pakiranju.Kada se skuha,ostavite je da se ohladi,ili ako nemate vremena kao ja danas,mlaz hladne vode će pomoći.Kupus narežite na tanke rezance,i dodajte quinoi.Mješavinu začina pomiješajte sa malo vode i maslinovog ulja,i po želji dodajte i malo soli.Sve zajedno dobro promiješajte,i ukusna i zasitna salata je tu,dobar tek!!!


Quinoa on FoodistaQuinoa

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...