nedjelja, 24. ožujka 2013.

Tulumbe

 

tulumbe

Bliži nam se Uskrs,pa ću vam napisati par recepata koje ja planiram praviti za ovaj Uskrs.Prve su na redu tulumbe ;D Najbolje ih je praviti dan-dva prije nego što čete ih konzumirati,tako da upiju što više sirupa i budu ukusnije i mekše.Držite ih u frižideru.

Sastojci;

50 dkg brašna (25 dkg oštroga i 25 dkg glatkoga)

5 jaja

1 l mlijeka

1 šalica ulja

sol

šećer

za zaljev (sirup);

1,5 kg šećera

0,5 litre vode

2 limuna

 

Priprema;

Zaljev(sirup)-skuhajte vodu i šećer i pustite da se ohladi.Limun operite,narežite na kriške i stavite unutra.U mom receptu piše 1,5 kg šećera,ali pošto je meni to preslatko,ja stavim kilu šećera i više limuna,pa mi nije tako jako slatko.

                             tulumbe.JPG 2

Za oblikovanje tulumbi vam treba šprica.Ja imam ovakvu

                                   spric-za-tulumbe-311-194740

                                                                   izvor

i koristim ovaj zadnji nastavak sa desne strane,ali ako imate nešto slično,mislim da može poslužiti,ja nisam probala sa niti jednom drugom.

U većoj posudi za kuhanje,iliti šerpi,skuhajte mlijeko sa malo šećera i soli.Ja stavim oko dvije žlice šećera i malu žlićicu soli.Kada prokuha,lagano umiješajte brašno,vratite na vatru i dobro miješajte,dok se tijesto ne počne odvajati od stijenki posude.Maknite sa vatre.

Jaja posebno umutite i umiješajte u tijesto.

Napunite špricu i pravite tulumbe dužine oko 6 cm.

                               tulumbe.JPG 4

U drugu posudu nalijte dosta ulja i zagrijte ga.Kada se zagrije,pecite tulumbe do zlatne boje na srednje jakoj vatri,pazite da ih ne prepečete.

                               tulumbe.JPG 3

Tako vruće ih odmah stavljajte u ohlađeni sirup.Ohladite ih,najbolje preko noći i poslužite hladne.

Dobar tek!

2 komentara:

  1. Joj, baš su divne, dođe mi da ih gricnem s ekrana, prosto mogu osjetiti okus.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam tulumbe ali nikako da ih napravim :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...