nedjelja, 7. studenoga 2010.

Riža na mexički/Rice with Mexican sauce


DSC01459
Vjerojatno ima milion ovakvih recepata,ali meni se ovaj baš sviđa,pa ču ga podijeliti s vamaSmiješak s namigivanjem.
Dakle,trebamo;
-250 g riže (ja volim smeđu,ali pošto je i moj podmladak ručao sa mnom,morala sam kuhati bijeluTužni smiješak)
-1 konzerva crvenog graha
-pelati rajćice po želji
-šampinjoni,po želji
-1 konzerva tune
-kukuruza,po želji
-ako imate još nešto od povrća,samo utrpajte,što više,to bolje Smiješak otvorenih usta
Priprema;
Rižu posebno skuhajte,al dente.Povrće lagano izdinstajte dok šampinjoni ne budu kuhani,pa dodajte tunu,i dinstajte još oko 5 min.Od začina si dodajte ono što volite;ja sam stavila sol,papar,vegetu,malo šećera radi rajćice,bosiljak i malo gotove mješavine za wok,jer ja sve umake pravim u woku.Rižu ocijedite i prelijte umakom,uz to si napravite zelenu salatu, i uživajte!!!!


Rice on FoodistaRice

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...