utorak, 22. ožujka 2011.

Quinoa u umaku od povrća i boba/Quinoa in a sauce of vegetables and chickpeas



P3210007

Znam da sam već dosadna sa ovakvim receptima,ali kad obožavam quinou,ne mogu si pomoć’ Smiješak s namigivanjemZa mene je ovo savršeni ručak,uz dodatak zelene salate,i ne treba mi ništa drugo…

Sastojci;

1 šalica quinoe
200 g smrznutog povrća(ja sam koristila kinesku mješavinu iz Lidla,ima svega,mrkva,šampinjoni,celer,cvjetaća,poriluk,paprika,klice…)
1 konzerva slanutka
1 konzerva pelata rajćice
maslinovo ulje
sol
šećer
papar
majćina dušica
bosiljak
2 dcl bijelog vina

P3210006


Priprema;

Quinou skuhajte.U wok stavite maslinovog ulja tek toliko da prekrije dno.Na zagrijano ulje stavite povrće,i uz miješanje pržite dok malo ne omekša.Dodajte vino i začine.Smanjite vatru i neka se krčka dok vino ne ishlapi.
Zatim dodajte ocijeđeni bob,i rajčicu (sa sokom) narezanu na kockice i sve zajedno lagano krčkajte dok se ne zgusne.Po potrebi dodajte šećera da “ubije” kiselost rajćice.
Kada se umak zgusne,dodajte quinou i kuhajte još 10-ak minuta da se svi okusi spoje.
Pospite ribanim parmezanom i poslužite uz zelenu salatu,dobar tek!


P3210011

2 komentara:

  1. Ovo mi se jako sviđa i bilježim. Uopće nisi dosadna s takvim jelima, ima malo ovakvih recepata na našim blogovima. Volim kvinoju i koristim je, a ovo je odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ti hvala,ljudi baš i ne vole ovakve recepte,pa mi oakvi komentari dobro dođu za dalje :*

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...