nedjelja, 12. lipnja 2011.

Kopar sos sa pečenim mladim krompirom/Dill sauce with roasted potatoes


P6120006
Obožavam ovo godišnje doba,pogotovo kada sve u vrtu počne rasti i zriti Smiješak s namigivanjem
Danas sam izvadila domači mladi krompir,ubrala svježi kopar i nabrala svježi fini matovilac iz svog malog vrtaSmiješak otvorenih usta
P6120006 (2)
Naravno uz sve to je bila i juhica i meso,ali uz ovo meni meso nije trebalo Smiješak s namigivanjem

Sastojci;

1 kg mladog krompira

Za kopar sos;

svježi kopar (količina po želji)
2 žlice masti
brašno po potrebi
sol
vegeta
voda

P6120004

Priprema;

Krompir dobro operite,i ako je veći,narežite ga na manje komade.Stavite ga u tepsiju sa malo više masti,i ako hočete stavite i meso.Ja sam stavila i dvije glavice očišćenog luka i čitave paprike,pa kada to sve pusti svoje mirise i okuse,mljac!
Stavite u pećnicu  zagrijanu na 220 stupnjeva i pecite oko sat i pol,meso izvadite ranije ako je gotovo,a krompir ostavite da se fino zapeče.
Kada je to sve pri kraju,u šerpi rastopite mast ili ulje,kopar operite i nasjeckajte (ne presitno).
U vrelu mast dodajte brašno(kao za zapršku).Što vam zaprška bude gušća to če i sos biti gušći.Na zapršku istresite nasjeckani kopar,malo promiješajte i dolijte vode,ne previše,oko 1,5 čaše,i dobro promiješajte,ako vam bude pregusto,dodajte još vode.Posolite,stavite malo vegete,i kuhajte uz miješanje.Kada provrije kuhajte još oko 5 minuta,ako treba dodajte još vode,i to je to Smiješak s namigivanjem
Prelijte sos preko finog mladog krompira i poslužite sa finom salatom od matovilca,dobar tek!


P6120009

Broj komentara: 7:

  1. Kopar jako volimo i radim i juhu i sos. Jedino što ne radim s masti, sve ostalo je isto. U kombinaciji s pečenim krumpirima nikada nisam radila, ali sigurna sam da je odlično.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni ovo šteta radit s krompirom, najbolji mije sam :-(
    ali zato bih ti potamanila sav matovilac kojeg imaš na stolu :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Κάθαρσις-Ja skoro sve što moj muž jede radim sa masti,a kopar obožavam i stavim ga i u mahune varivo,a volim ovaj sosić i preko kuhane junetine ;))Probaj i ovo sa pečenim krompirom,predobro je!

    NC-Samo ti dođi,draga,ima ga,raste k'o blesav :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kopar ima tako divan smirujuci miris i akd ga pomirisem setim se moje bake koja je pravila kuvanu piletinu sa sargarepom, krompirom i bas ovakvim sosom.Imam kopar i u basti..divno i cveta:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Eh, i meni uz ovo ne treba meso!:) Odlično, još kad je sve iz sopstvenog vrta, divota!

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo je za peticu, nema boljeg od mladog krumpira u finom umaku, ja najčešće napravim kuhani sa peršinom, ali i kopar jako volim i odličan je ovakav
    Nina

    OdgovoriIzbriši
  7. Kopar sos obožavam! Kod mene u obitelji to se nikada nije pravilo, ali kad sam se udala onda sam ga probala i pravim ga vrlo često! Mi ga jedemo uz rižu i najčešće uz pohano meso...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...