petak, 25. studenoga 2011.

Zimnica-turšija za početnike



Mnogi od vas se naježe kada čuju riječ-zimnica.Cjelodnevni posao,pranje,rezanje,kuhanje,miris octa koji se uvuče u kožu….E sa ovim receptom nema toga,sve skupa je gotovo za sat vremena,bez smrada,pranja teglica,a i kada nešto potrošite,samo dodajte novo povrće i imate zimnicu cijelu zimu ;)

Sastojci;
kantica s poklopcem od 10 kg
5 kg povrća po izboru (ja sam stavila kupus,mrkvu,cvjetaču i zelenu rajćicu)
1 l alkoholnog octa
3 l vode
40 dkg šećera
20 dkg soli
1 vinobran
ako vam je prejako,samo dodajte još malo vode

Priprema;

Kanticu operite.
Povrće također dobro operite i očistite.Narežite ga na željenu veličinu,i poslažite u kanticu.
U posebnoj posudi izmješajte ocat,vodu,šećer,sol i vinobran,i malo promiješajte da se sol i šećer otope.
Ulijte u kanticu preko povrća,i zaklopite,Stavite na neko hladno mjesto,pričekajte 2-3 tjedna i imate svoju domaću turšiju ;D


Dobar tek!

44 komentara:

  1. Fenomenlan recept,nikada nisam jela bolju turšiju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema na cemu,drago mi je da vam se sviđa,hvala vama na prekrasnom komentaru ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dali je to plastična kantica ili staklo,hvala

    OdgovoriIzbriši
  4. Plasticna sa plasticnim poklopcem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. napravila sad čekamo tri tjedna pa da probamo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. bok.od koliko litara je kantica za jednu dozu?

    OdgovoriIzbriši
  7. Are there any vegetables that can not be included in this pickle recipe? How long do the pickles keep?

    OdgovoriIzbriši
  8. All i can think of is eggplant,all oder vegetables is good.I usully put the "hard" vegetables like carrot,pickles,cabage,cauliflower...
    I usually make tursija in august,and its good 'till may,june,if you eat something in the meanwhile,just buy more vegetables and add in to the bucket ;)
    U can eat your tursija after two-three weeks ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dali ide cijeli vinobran (10 g ) na tu količinu tekučine?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da li vodu treba prokuhati pa onda zaliti povrce ?

      Izbriši
    2. Ne treba,samo treba dobro promijesati da se sve otopi ;)

      Izbriši
    3. Hvala ,evo ide turšija :)

      Izbriši
    4. Nema na cemu,javite kako vam je ispalo ;)

      Izbriši
    5. ja am sinoc probala javicu ti za 3 nedelje otprilike samo sam stavila i dinje e njih sam probola pomalo sa viljuskom :)

      Izbriši
    6. Ajde molim vas,zivo me zanimaju dinje,nikada mi nije palo na pamet tako nesto staviti unutra ;)

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Samo ga operete i ocistite,i stavite u tursiju.Da vam bude lakse pamtiti koje je povrce dodann,probajte ga staviti na dno posude,da se stigne ukiseliti ;)

      Izbriši
  11. Treba li povrće potisnuti ispod površine tekućine kao kupus npr?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozete,a i ne morate,ja osobno ne tiskam,samo svakih par dana promijesam ;)

      Izbriši
  12. Pravicu prvi put da probam,moze se dodati i paprike i luka?????? Mogu da biram povrce ili?????

    OdgovoriIzbriši
  13. Mozete staviti koje god povrce zelite,luk nisam stavljala,ali ne vidim zasto ne bi mogao,jedino pazite na kolicinu luka radi ljutine koju ce pustiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dali treba tursiju zatvoriti poklopcem cim je napravite,odgovorite hitno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispričavam se, nisam vidjela poruku,nije mi došla obavijest :(
      Nadam se da je sve prošlo u redu,da ja je poklopim odmah,tekućina nije vruća :)

      Izbriši
  15. Osnovni recept plus malo bijelog luka, lista peršuna, lovorovog lista, šarenog bibera u zrnu, mrkva, cvjetača (oboje malo prokuhano) i paprika paradajzerica i 10 dkg više šećera. Dodala sam i vinobran za svaki slučaj. Jučer pravila, danas probala. Sutra dodam još zelenog paradajza. Predobro je! Inače volim eksperimentirati sa hranom pa sam tako i ovdje i isplatilo se. Eh da, vodu sam ipak prokuhala zbog povrća koje sam blanširala. Hvala na ideji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da Vam se sviđa recept,ja isto stavim svega,ali ne kuham ništa,jer mi svi doma volimo kada povrće ostane hrskavo ;)
      Hvala na povjerenju :*

      Izbriši
  16. Ja cu danas da pravim...ali kako već moja kćer Nora cekati 3 tjedna da se ukiseli 😂😂😂😂

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja se izvinjavam, a da li ako se vida ne prokuca salata bude hrskavija? I ja više volim hrskavu, nego kada omekša.. Hvala vam i pravim danas💪💪

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Voda se ne prokuhava,samo sve skupa mijesajte dok se secer i sol ne otope 😊
      Sretno!

      Izbriši
  18. Meni ostalo pola povrća van zaljeva jeli to u redu 🥴

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bi smjelo,napravite jos tekucine 🤷🏼‍♀️

      Izbriši
  19. Stavio sam 3litre octa na bure od 25 litara jel to ok? I drzim ga vani e sad ne znam jel ga dobro drzati van ipak su jutra hladna?

    OdgovoriIzbriši
  20. Da li ste koristili obican ocat za salate ili onaj koncentrirani?

    OdgovoriIzbriši
  21. Dali se može punjena paprika sa zeljem stavit u turšiju koliki mora biti omjera imam bačvicu od 20 litar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da moze,ali ce duze trajati dok tekucina prozme sav kupus unutra,ostavite ju malo duze.Mjere su za kanticu od 10 kg,tako da za bacvicu poduplajte 😊

      Izbriši
  22. Vaš recept koristim godinama, najbolja turšija. Moja deca je obožavaju. Srdačan pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam pripremila 10 kg luka, 10 kg zelene rajcice, 10 kg paprike, 10 kg kupusa, 10 kg mrkve e sad koliko vase smjese za zaliti trebam :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo je recept za 5 kg povrca,a vi imate 50 kg,morati cete si sami izracunati 😉

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...