ponedjeljak, 21. studenoga 2011.

Jednostavna francuska salata



Moja najdraža salata,jednostavno je obožavam!Volim je uz sve vrste mesa,bureka,ali je najviše volim jesti samu sa kruhom ;S Zdravo,zar ne?
Najviše je volim za Božić,uz pečeno pile s mlincima,a joooj,jedva čekam
Mogu ja to napraviti i ranije,ali nije to to,nema tu čar i slast,nešto slično šunki i jajima za Uskrs;možeš ih jesti cijele godine,ali za Uskrs su posebno slatki :)
Da ne duljim više,recept;D

Ovo su sastojci za dvije osobe(ili u mom slučaju,za mene jednu ),ako vam treba za  više osoba samo poduplajte mjere;znači za 4 osobe 2 vrećice povrća,itd,za 6 osoba 3 vrećice,i naravno tako napravite i sa ostalim sastojcima;)


Sastojci:


1 vrećica (oko 500 g) smrznutog graška i mrkve (ja uzmem od Podravke,finije mi je)
2  jaja
1 vrećica majoneze
kiseli krastavci po ukusu,ako volite kiselije,stavite ih više

Priprema;

Stavite kuhati grašak i mrkvu u posoljenu vodu.Jaja također stavite kuhati i kuhajte ih oko 15 minuta.
Kada se skuhaju,ogulite ih i narežite na kockice.Također na kockice narežite i krastavce.
Kada je povrće kuhano,ocijedite ga i pomiješajte sa jajima i krastavcima,i pustite da se ohladi.
Dodajte majonezu,i dobro promiješajte,stavite da se hladi i uživajte u svojoj finoj francuskoj salati :))
Dobar tek!

Broj komentara: 7:

  1. grozna si, i moj sin već broji dane do božića, kaže tek će se onda najest kako treba :-p
    obožavam mlince... a uvijek nekako ispadne da ih jedemo jednom godišnje - za božić ;-D

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je ovo omiljena salata, jer za razliku od ruske nema mesa, pa mi je nekako"lakša" i bolja za kombinovanje uz druga jela:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Salata koju svi volimo i bez koje doček Nove nije doček, zar ne? Znam da je jako nezdrava i sve to, ali nekoliko puta u godini čovjek si mora dati oduška:) Radim kao i ti i tako mi je najbolje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam,cak se krisom zavucem u kuhinju i jedem iz zdjele kasikama :O

    OdgovoriIzbriši
  5. I kod nas omiljena samo kod mene bez jaja a sve drugo po receptu uz dodatak krumpira.

    OdgovoriIzbriši
  6. što se tiče francuske nisam je jela do prije otprilike dvije-tri godine jer nisam jela ni majonezu, e onda sam se nekom prilikom navukla na onu majonezu sa senfom, pa u nedostatku te sam počela jesti i običnu... e od onda mi je i francuska omiljena i jedem ju sa svime...
    ja je spremim bez jaja i krastavaca, ali dodam kiselo vrhnje, probat ću i ovaj tvoj način da vidim razliku
    p.s. ova stvar strašno deblja, prije kad nisam jela nisam se ni debljala, a sad...

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ju, ali s krumpirom i bez kuhanih jaja. Ja ju radim često, obožavam ju ljeti, onako hladnu iu hladnjaka i ništa drugio mi ne treba; napravim veću količinu i po 3-4 dana živim samo na toj salati! Ne povezujem ju s blagdanima, štoviše, baš i nemam običaj raditi ju za Božić i Uskrs jer onda radim neke druge stvari, ja Francusku salatu doživljavam kao nešto svakodnevno, a ne kao nešto posebno što se radi za blagdane.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...