četvrtak, 23. siječnja 2014.

Preklopljena pizza od "integralnog" brašna




Vjerojatno se pitate zašto je riječ integralno pod navodnicima;zato što ne znam mogu li ga nazvati integralno ili ne...
Naime pomiješala sam bijelo meko brašno,brašno od slanutka od Ekozone i mljevene sjemenke lana,pa mi vi recite da li da ga zovem "integralno tijesto",ili "tijesto od miješanog brašna " ;)
Idemo mi na recept :)

Sastojci za tijesto;

Sastojke nisam mjerila na grame,već "odokativno" i "na šalice"(tu mislim na one normalne šalice za čaj od 2 dcl)
2 šalice bijelog brašna
1 šalica slanutkovog brašna
1/2 šalice mljevenih lanenih sjemenki
1 vrećica suhog kvasca
1 dcl mlijeka
0.5 dcl maslinovog ulja
sol
šećer
Priprema tijesta;

U toplo mlijeko stavite malo šećera i istresite kvasac,i stavite na toplo da se kvasac digne.
Dok čekate kvasac,u zdjeli pomiješajte suhe sastojke.
Kada se kvasac digne,ulijte ga u brašno i dodajte maslinovo ulje.Zamijesite tijesto,po potrebi dodajte još bijelog brašna.Ostavite da odstoji 20-ak minuta.Podijelite na dva dijela ako hoćete dvije veće pizze,ili na četiri dijela ako ćete četiri manje.Oblikujte loptice i tanko ih razvaljajte.Punite po izboru(ja sam stavila "klasično" pizza punjenje u jednu,i "pikant" punjenje u drugu(umak od rajčice sa origanom,sir,salama,domaća šunka,domaći ajvar).
Nemojte pretjerati s nadjevom jer će vam se raspasti,zamotajte rub da nadjev ne curi van.
Pećnicu zagrijte na 220 °C,tepsiju premažite maslinovim uljem,stavite pizze,te i njih premažite uljem.


Pecite ih oko 20 minuta.Kada su pečene,izvadite ih iz pećnice,premažite vodom,i ostavite oko 10 minuta da "odmore".


I to bi bilo to,poslužite ih tople,naravno,mada ni hladne nisu loše;)
Dobar tek !


Broj komentara: 7:

  1. baš me zanima kakav je okus ovog tijesta, nisam nikad koristila slanutkovo brašno, znala sam nekad staviti rižino

    OdgovoriIzbriši
  2. Dok je sirovo ima dosta "jak" i bljutav okus,ali kada se ispece,fantasticno ;)
    Bude fino prhko tijesto koje je super fino i drugi dan :)
    Nisam jos probala rizino brasno,mogla bih i to isprobati ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično izgledaju! Super recept! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...