utorak, 6. srpnja 2010.

Supita

Za ovu poslasticu trebate:
1 l mlijeka
 oko 1/2 kg glatkog brašna
2 jaja
sol
šećer
malo masti za mazanje tepsije

Priprema:

Izmutite jaja,mlijeko malo smlačite i dodajte jajima.Pomalo dodajte brašno.Možda će trebati manje ili više od pola kg,jer ja to radim "  odokativno " .Uglavnom,tijesto mora biti malo gušće od onoga za palačinke.Dodajte malo soli i malo šećera.Pećnicu zagrijte na 200.Namastite tepsiju(ja uzmem onu od rerne),i ulijte tijesto.Peče se oko 10-15 minuta.Tijesto će se  u pećnici napuhati,a kada ga izvadite,past će.Kada supita porumeni,gotova je.Izvadite je iz pećnice i pospite šećerom.Režite na velike kocke i poslužite vruću.Dobar tek!

Broj komentara: 5:

  1. Ja ti ovo zovem zlevka i stavim gore još i vrhnja, tak i moja baka s vrhnjem uvijek radi

    OdgovoriIzbriši
  2. Zar se zlevka ne pravi sa kiselim vrhnjem?Ovo ti je kod nas u Slavoniji brza poslastica,moja baka nam je to pravila skoro svaki dan:)

    OdgovoriIzbriši
  3. e sad koliko mi je poznato u svakom dijelu ti ovo jelo zovu drugačije, ugl.čini mi se da je sve to isto
    meni je baza za svaku zlevku baš da napravim tijesto nešto gušće nego za palačinke, ako dodam još nešto onda se tak i zove :D
    eto danas sam stavila recept za zlevku s vrhnjem

    OdgovoriIzbriši
  4. E moram i to probati,slane verzije su mi uvijek draže od slatkih:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim obje verzije!!
    Ako zelis ,dodi na moj blog da pokupis nagradicu za sebe !!!:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...