nedjelja, 2. listopada 2011.

Zapečena cvjetača sa svinjskim kockicama/Baked cauliflower with pork cubes




Evo,dragi moji,pošto su skoro prošle one nesnosne vrućine,ja se polako vraćam u kuhinju “zaozbiljno”
Za danas sam vam pripremila opet jedno lagano jelo,i za napraviti i za jesti,nešto slično sam već objavila,ali ovaj put je cvjetača sama sa mesom da joj pravi društvo ;)
Uživajte!

Sastojci;

3-4 deblje šnicle svinjskog vrata (ili kremenadle ako ne volite masno kao ja)
1 cvjetača srednje veličine
sol
papar
vegeta
oko 100-150 g polutvrdog kozjeg sira
2 jaja
150 g kiselog vrhnja
150 g tvrdog sira za ribanje

Priprema;

Šnicle narežite na kockice,začinite ih i popecite na malo ulja ili masti.
Cvjetaču očistite i prokuhajte u slanoj vodi,ali ne do kraja,neka ostane malo tvrđa.
U vatrostalnu zdjelu stavite meso i cvjetaču,ravnomjerno ih rasporedite.
Kozji sir nasjeckajte na manje kockice,i popikajte ga između cvjetače i mesa.
U zdjeli istucite jaja i vrhnje,začinite i prelijte preko cvjetače i mesa,i gore naribajte sir.Zagrijte pećnicu na 220 stupnjeva,i pecite oko 25 minuta,odn.dok sir ne porumeni.
Poslužite toplo,dobar tek!

4 komentara:

  1. Ja karfiol najvise volim isto zapecen u besamel sosu.Malo mesa ipak nikad nije na odmet:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiva kombinacija cvjetače, mesa i sira. Bilježim :) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Džoli-joj da,probala sam ga i tako,predobro,ja ga u biti volim na sve moguće načine ;))

    Tanja-Hvala,najviše volim kada imam kompletan obrok u jednoj posudi ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Cvjetača i svinjetina - mljac! Ne znam što mi je od toga draže. Još ovako spojeno u finom receptu i zapečeno - odlično!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...