subota, 29. siječnja 2011.

Piroge sa krumpirom/Piroge with potatos

DSC01078
Ovo je još jedan "starinski"i brzinski recept,pravila mi ih je moja baka,a i ja ih često napravim,jer ih obožavam :)))

Sastojci;
za tijesto:

3-4 veća krumpira
brašno
sol
1 žlica ulja
1 jaje
umak:
200 g Brzo i fino umak a la parmezan
malo svježeg peršunovog lista

Priprema;

Krumpir skuhajte kao za pire.Izgnječite ga, i odvojite malo sa strane za punjenje.Dodajte 1 jaje, sol, ulje i brašno, i sve zajedno mijesite dok ne dobijete glatko tijesto koje se ne lijepi, kao za knedle.Pazite da ga ne umijesite pretvrdo jer će i piroge biti tvrde.Razvaljajte na 1 cm debljine i režite malo veće kocke.Na svaku kocku stavite 1-2 žlićice krumpira koji ste ostavili sa strane(u taj krompir dodajte malo soli i vegete da ne bude bljutavo), preklopite, i stisnite krajeve, da smjesa ne iscuri van.Kuhajte ih kao i bilo koje drugo tijesto.
Umak ugrijte, dodajte sitno nasjeckani peršin, i prelijte preko piroga.I to je to, dobar tek!!!
Piroge možete puniti i sa svježim sirom,a za tijesto možete upotrijebiti pire krompir od prethodnog dana.Ja ih obično pravim ponedjeljkom,jer mi uvijek ostane pirea od nedjelje,a žao mi ga baciti.Poslužite uz bilo koju salatu,sve paše!!!Uživajte:)))

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...