petak, 29. travnja 2011.

Pogaćice od kuhanih jaja i salata od graha,slanutka i quinoe/Dough of boiled eggs and salad of beans, chickpeas and quinoa


P4280001

Vjerujem da svi muku mučite što napraviti sa jajima od Uskrsa kao i ja.Slučajno sam naišla na recept za krokete od kuhanih jaja,na stranici Moji recepti,i pomislila “Super,sada neču morati baciti tolika jaja!”No,ne bi ja bila ja kada bi sve išlo kako treba….
Vjerojatno sam stavila previše bešamela u smjesu,jer su mi se kroketi raspadali,i več sam htjela baciti smjesu,kada je nastao ovaj recept Smiješak

Sastojci:

6 kuhanih jaja
1 šalica bešamela
sol
brašno
krušne mrvice

Priprema:

Skuhajte bešamel,jaja sitno isjeckajte,i sve zajedno pomiješajte.U smjesu dodajte krušne mrvice i brašno(ako imate pirovo stavite njega),i umijesite mekano tijesto,tek toliko da možete rukama oblikovati pogaćice.
Pecite u zagrijanom ulju na srednjoj vatri.
Poslužite toplo uz finu salatu za koju slijedi recept Smiješak

P4280010
Salata od graha,slanutka i quinoe

P4280005

Sastojci;

1 konzerva crvenog graha
1 konzerva slanutka
1 šalica quinoe
1 manja glavica crvenog luka
sol
papar
maslinovo ulje
aceto balsamico
ketchup
Priprema;

Stavite kuhati quinou.Grah i slanutak isperite u hladnoj vodi i stavite u zdjelu.
Luk nasjecite na ploške i dodajte grahu.Kada se quinoa skuha,isperite je pod hladnom vodom i dodajte ostalim sastojcima.Posolite,popaprite,dodajte maslinovo ulje i ocat,dobro promiješajte i po želji dodajte malo ketchupa.
Paše fino uz bilo koje pečeno meso,a savršeno paše uz ove pogaćiceSmiješak s namigivanjem
Dobar tek!!!

3 komentara:

  1. pogačice mi se ne čine kao loša ideja, ionako nisam ljubitelj jajaca :-/
    a salata mi se čini kao pun pogodak :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjeruj mi,jaja se uopće ne kuže,moja mala ne voli niti kuhana jaja,niti bešamel,a "ubila" se,uopće nije znala što jede ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna ideja, imamo jos preostalih jaja (uff:D) Uz salatu sigurno super ručak!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...