utorak, 10. svibnja 2011.

Faširanci od soje i lagana salata od rajčice/Soya chops and light salad of tomatoes


P5090015

Recept za faširance od soje sam uzela iz Encianove knjižice sa receptima od soje.Meni su super,muž nije htio jesti,a kćer nije ni skužila da nije meso Smiješak otvorenih usta
A ako ne volite soju,samo je zamijenite sa mljevenim mesom :)

Sastojci;

100 g ljuspica od soje ili 200 g mljevenog mesa
1 žemlja ili 2 šnite starog kruha
1 jaje
1 manja glavica crvenog luka
krušne mrvice(to je moj dodatak)
vegeta
sol
papar
crvena paprika

Za salatu;

2 rajčice
sol
aceto balsamico
maslinovo ulje
bosiljak(ako imate svježi,savršeno,ja sam stavila suhi)

Priprema;

Ljuspice prokuhajte 2-3 minute u 4 dcl slane vode,a ako ste se odlučili za meso,ovaj korak preskočite.Dalje je postupak isti.
Žemlju iskidajte i namočite u mlijeko(to možete i ranije napraviti).Luk sitno nasjeckajte i malo popržite na maslinovom ulju.
Iscijedite dobro i soju i žemlju.Dodajte jaje,prženi luk,začine i dobro promiješajte.Ako vam je smjesa pregnjecava,dodajte krušnih mrvica dok ne dobijete finu smjesu.Pazite i da vam ne bude pregusta,jer če vam šnicle biti pretvrde.Oblikujte šnicle i pecite na srednje jakoj vatri dok ne porumene.

Salata;

Rajčice operitei narežite na kolutove.Posolite ih i dodajte ulje,ocat i bosiljak,i nježno promiješajte.

P5090014

I to bi bilo to!Uz faširance i ovu laganu salatu poslužite i svježi sir,a prije toga bi vam mogla pasati jedna fina juhica sa gris noklama!

P5090013

Dobar tek!!!

Broj komentara: 7:

  1. Meni se ovo jelo jako sviđa i mislim da bi uživala u njemu. Muž ne zna što je propustio. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Juhica mi je super, faširanci jako lijepo izgledaju, ali soju nikada nisam mogla jesti jer bih od nje užasno žeđala. Sada se pokazalo da je soja jako loša namirnica, kontaminirana teškim metalima i skoro uvijek GMO. Stoga ti preporučam da djetetu ne daješ soju. Osim toga, zbog fitoestrogena može pospješiti rast stanica raka (naravno kod osoba koje inkliniraju). Nije mi namjera prestrašiti te, ali nije na odmet znati svašta po malo.

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam soju i doma je redovito tamanimo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Soju uvek imam kod kuce i nasa ovde nije nista od ove opasne od prethodne gosce..soja je zdrava zitarica a sto su ej ljudi otrovali samo ejdno veliko :((

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja dosada nisam imala nikakvih problema sa sojom,naime kupujem je samo od provjerenih proizvođača,u ovom slučaju od Enciana,na kutiji piše da nije GMO,sada koliko je za vjerovati,ne znam,ali tko zna šta sve jedemo i u "običnim" namirnicama,pogotovo u salamama,hrenovkama i ostalim prerađevinama...
    Sve ja to znam,ali kao što sam rekla,nismo ni svjesni što sve unosimo u organizam,rijetke su namirnice koje nisu "zagađene",nažalost...

    OdgovoriIzbriši
  6. ja jedem soju več dugoooooo, dugooooo godina a imam 55g. odkada znam za sebe znam za soju i ostale proizvode. Da znate od čega se prave hrenovke, kobasice, salame.Koje sve ljekove dobivaju životinje i hormone, pa ljudi jedu to meso.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...