srijeda, 11. rujna 2013.

Zimnica-ajvar

Ovaj recept stvarno nije kompliciran,samo iziskuje malo više vremena,i to najviše vremena ćete izgubiti na  cijeđenje povrća.Mi svake godine napravimo dvije mjere,i smlatimo ga začas,jer je stvarno ukusan ;)
"Mi" smo moja svekrva i ja ;)

Sastojci;

6 kg crvene rog paprike
4 kg patliđana
bijelog luka i ljutih feferona po ukusu(dok se ukuhava možete probavati i dodavati feferone do željene ljutine)
oko 600 ml ulja

Za kuhanje povrća;

4 dcl octa
2 l vode
1,5 žlica soli
1,5 žlica šećera

Priprema;

Prije svega si operite i pripremite teglice,pazite da budu čiste i suhe.
Papriku dobro operite i očistite od sjemenki i oštećenja,i narežite je na fete iliti ploške.
Patliđan ogulite i također narežite na ploške.
U malo veću šerpu napravite smjesu za kuhanje povrća i pustite da provrije.Kada je provrila,stavljajte malo po malo povrća da se kuha.Nemojte sve odjednom jer vam se neće jednako skuhati.Povrće ne morate skuhati do kraja,dovoljno je da omekani.
Kada povrće omekani,vadite ga u cjedilo da se dobro ocijedi,jer što se više ocijedi,manje vremena ćete ga morati kuhati poslije.
Ako vam se tekućina "potroši",napravite još jednu "turu".
Kada ste skuhali i ocijedili povrće,sameljite ga,mi imamo mašinicu za mljevenje mesa na struju,pa ga na nju sameljemo.
Očistite željenu količinu česnjaka(mi stavimo oko 4 glavice),i sameljite i njega i feferone,i dodajte u smjesu.
Sada stavite šerpu sa smjesom na laganu vatru i dodajte ulje,možete sve odjednom,a možete i pomalo dodavati kako se smjesa bude ukuhavala.Važno je da smjesu cijelo vrijeme miješate,kako ne bi zagorjela.U toku kuhanja probajte da vidite je li vam dosta ljuto,ako nije sameljite još feferona i dodajte ih smjesi.Kod ukuhavanja nema određenog vremena,kuhate ga dok vam ne bude dosta gust,mi smo ga kuhali oko pola sata od vrenja.
Kada je ajvar gotov,sipajte ga u prethodno oprane i pripremljene teglice.Ne mojte puniti do vrha,ostavite barem jedan i pol' prst mjesta.
Kada ste nasuli ajvar,u svaku teglicu dodajte na vrh još malo ulja,i dobro zatvorite.
Recept je malo duži,ali,vjerujte mi,isplati se malo "pomučiti" jer je rezultat prefin ;)
Ako ima kakvih nejasnoća,slobodno me kontaktirajte,a ako budete isprobali recept,javite mi kako vam je ispalo ;)

Broj komentara: 6:

  1. Odgovori
    1. Kod nas je uglavnom svekrva ga radila,ali kako je ona sve starija i bolesnija,a volimo ga jesti,doslo je vrijeme da ja preuzmem palicu,i uopce nije tesko ni komplicirano ;)

      Izbriši
  2. Divno, volim ajvar, ali zimnicu ne radim. Najveći problem mi je pripremiti staklenke. Mislim da uopće nisam sigurna kako ih najlakše pripremiti da se ono unutra poslije ne pokvari:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja svoje samo operem u perilici za suđe,obicno dan prije da se dobro osuse,i to je to,nikada mi se nista nije pokvarilo ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...