utorak, 15. lipnja 2010.

Tjestenina u umaku od sira i povrća/Pasta in cheese and vegetables sauce


20 dkg šampinjona
2 manje tikvice
15 dkg goude
10 dkg parmezana
1 mozzarela
1 jaje
2 dcl vrhnja za kuhanje
25 dkg tijesta

sol

papar

timijan

vegeta

Priprema

Šampinjone i tikvice narežite i ispržite na malo ulja.Dok se to prži stavite kuhati tijesto.U posebnoj zdjeli izmutite jaje,dodajte sireve,i vrhnje za kuhanje,i sve dobro promiješajte.Kada su šampinjoni i tikvice pečeni,maknite sa vatre,i kada prestane cvrćati,dodajte smjesu sa sirevima.Stavite na laganu vatru,i miješajte dok se ne zgusne.Tijesto nemojte cijediti,nego ga vadite sa onom žlicom sa rupicama.Sve dobro pomiješajte,i pospite sa parmezanom.Dobar tek!

Posluživanje

Umjesto gljiva možete ispržiti slaninu narezanu na kockice,pa dobijete tjesteninu carbonara.

3 komentara:

  1. Eh, da..... Ovo će se morati isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. e gdje su gljive tu sam i ja :) svakak ovo mi je jedna od najboljih tjestenina (naravno odmah iza paradajzovog sosa)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja obožavam šampinjone na milijun načina!A od tjestenina,nema koja mi ne valja;)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...