srijeda, 9. veljače 2011.

Quinoa burgers

quinoa burgers

Ovih dana me malo pere kuharska blokada,uopće nemam ideje što kuhati.U potrazi za idejom švrljala sam po coolinarici,i naišla na jedan vrlo zanimljiv recept.Svidio mi se,malo sam ga izmijenila,a rezultat je mmmmmmmmmmmmmmm,najfiniji hamburger koji sam jela u životu!Hvala Zocacro na prekrasnom receptu Smiješak s namigivanjem)

Sastojci;
Quinoa
1 čaša (2,5 dcl)quinoe
2 čaše vode
1/2 žlićice soli
Ostali sastojci
3/4 čaše tvrdog sira naribanog
1/2 čaše svježeg sira
2 jaja
2 žlice brašna
oko 100 g kelja
malo soli
papar
mljevene crvene paprike po želji
prezle (krušne mrvice)

Priprema;

Quinou isperite pod mlazom hladne vode.stavite je kuhati u  2 čaše posoljene vode i kuhajte 20-ak minuta.
U zdjeli pomiješajte obadva sira,jaja,kelj narezan na trakice,začine i brašno.
Kuhanu quinou isperite pod hladnom vodom,dobro ocijedite i umiješajte u smjesu.
Pošto je smjesa malo gnjecava i raspada se,dodajte prezle,ali nemojte previše da burgeri ne budu pretvrdi,tek toliko da ih možete oblikovati.
Grill tavu premažite maslinovim uljem i dobro zagrijte.Od smjese oblikujte burgere i pecite dok ne porumene.
Poslužite ih kao i obične burgere u pecivu ili kao odrezak sa zelenom salatom.Dobar tek!!


Quinoa Burgers

Broj komentara: 6:

  1. ja pak imam ideja što kuhati, ali nemam vremena, opet dolazi ludnica i ništa ne stignem
    Quinoa još nisam probala, zadnji put sam u dučanu gledala da uzmem onda sam odustala jer nisam znala što da napravim... budem drugi put uzela i isprobala ove burgere

    OdgovoriIzbriši
  2. Imaš i na coolki super recepata sa quinoom,mogu ti reći da sam oduševljena s njom!Jako mi je fina,i zasitna,možeš pojesti koliko hoćeš,a da nema one težine u želucu,a energije koliko hočeš,nisam troma.Obično je jedem onih dana kada idem na fitnes,i puno više mogu napraviti nego kada jedem neku drugu hranu,npr. jučer sam jela sarmu,cijeli dan mi je bilo teško u želucu,i nisam mogla pola vježbi napraviti...

    OdgovoriIzbriši
  3. danas radim :) Ovo je prvi recept od kvinoje šta sam našla da mi zvuči super. Koliko izađe burgera od ove doze?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao,ne sjecam se,dugo ih nisam pravila...
      Javite kako su ispali ;)

      Izbriši
    2. Super su ispali, stvarno preukusni, podsjeća me okus na makrobiotički restoran u kojem nekad jedem. Samo previše mi se raspadaju dok se prže, ja sam sastojke više od oka stavljala pa možda još brašna

      Izbriši
    3. Bas mi je drago sto vam se sviđaju :)
      Probajte radije umjesto brasna dodati malo vise krusnih mrvica,i ostavite smjesu da odstoji oko pola sata da mrvice upiju tekucinu :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...