nedjelja, 10. travnja 2011.

Saft od pilećih jetrica i želučića/Chicken liver and stomach sauce


P3310025

Fini saft kojega svi volimo,neki uz palentu,a ja uz kuhani ječam iliti ričet Smiješak

Sastojci;
2 glavice crvenog luka
500 g pilećih jetrica
500 g pilećih želudaca
sol
papar
mljevena crvena paprika

Prilog;
palenta ili ječam

P3310033

Priprema;

Luk sitno isjeckajte i dinstajte na masti na laganoj vatri.Želučiće i jetrica očistite i narežite na manje komade i dodajte luku.Stavite začine,količina po ukusu.
Dinstajte oko sat vremena,po potrebi dodajte vode,ali ne previše,da ne bude prevodenasto.Saft je gotov kada su želuci fini mekani,a saft gust.

U međuvremenu skuhajte palentu ili ječam,možete i bulgur ili quinou,što vam paše,stavite si u tanjur i prelijte ovim ukusnim saftom Smiješak
Poslužite uz bilo koju salatu ili kisele krastavce,i uživajte.
Dobar tek!

3 komentara:

  1. Nije moje najdraže jelo, al ga često pravimo doma :))) super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,draga,nije ni moje najdraže,ali mi je to super jelo za napraviti na brzinu,a da svi volimo jesti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. mi ovo baš volimo, pogotovo je praktično što je brzo gotovo pa dok dođemo s posla to nam je jako brzi i ukusan ručak, najčešće kombiniram s pireom, ali i palenta i riža mi paše

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...